środa, 8 kwietnia 2015

Nie wiem jaki dać tytuł!

Cześć!

Ciągle się zastanawiam jak ma wyglądać ten blog, więc nadal wygląda nijak : ) Nie mam do końca na niego pomysłu i przez to nie jestem konsekwentna w jego prowadzeniu. Nie jestem w niczym ekspertem, żeby doradzać o modzie czy finansach. Pomimo tego, że książki i filmy uwielbiam to nie przepadam za recenzowaniem. Jedyne co mogę powiedzieć po przeczytaniu czegoś dobrego to:
-"Łooo, polecam tę książkę. Jest niesamowita!"
-"A o czym jest?"
-"Hmm... no co ja Ci będę opowiadać, przeczytaj to się dowiesz."
Średnio to zachęca, ale zawsze się boję, że powiem za dużo i ktoś nie będzie miał radości z czytania : )


Akurat jestem w śmiesznym momencie w życiu. Mianowicie nie mam już pracy, więc moje dni polegają na załatwianiu spraw zaległych, bieganiu, jeżdżeniu, ogarnianiu wszystkiego na co nie było czasu do tej pory.
Za chwilę się zorientuję, że nie dostaję za to pieniędzy i dopiero będzie płacz : )

Abstrahując od płaczu - będę miała więcej wolnego czasu. Mam nadzieję, że przełoży się to na częstsze wizyty tutaj. Tak myślę.

Trzymajta kciukasy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz